REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ELMAR s.c.

 

I SKLEP

 

Sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem  www.elmar-rowery.pl

prowadzący sprzedaż artykułów sportowych a w szczególności rowerów, akcesoriów i części rowerowych (zwany dalej Sklepem)  prowadzony jest przez Firmę:

FHU „ELMAR”s.c. wpisany jest do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez

Urząd Miasta Krakowa   NIP: 945 11 51 355

Adres do korespondencji : FHU „Elmar” s.c.   os. Piastów 60A paw.3   31- 625 Kraków

KONTO BANKOWE : 87 1020 2906 0000 1102 0014 8148

 

II KUPUJĄCY


Kupującym może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (zwany dalej: Kupujący lub Klient).

 

III PRODUKTY


Wszystkie towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie. W wyjątkowych przypadkach, gdy jest to wyraźnie oznaczone w nazwie i opisie produktu mogą być oferowane towary używane bądź serwisowane.

Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu  są podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena po której klient zamówił towar w zamówieniu. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji.

Sprzedający ponosi odpowiedzialność przez dwa lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 22 lipca 2002 roku i pozostałymi stosownymi przepisami prawa. 

 

IV ZAMÓWIENIE

Zamówienie oraz czasowe rezerwacje  w Sklepie  można złożyć w następujący sposób:                            

a) za pomocą systemu informatycznego (strony internetowej www.elmar-rowery.pl

                                                                                                

b) pocztą elektroniczną wysłaną pod adres: sklep@elmar-rowery.pl takie zamówienie musi zawierać imię i nazwisko zamawiającego, jego adres pocztowy oraz adres e-mail, numer NIP (dotyczy wyłącznie nabywających towar podmiotów gospodarczych i służy wystawieniu poprawnej faktury VAT), adres dostawy, numer telefonu oraz nazwy, wariantu, ilości i ceny zamówionych towarów.                    

c) telefonicznie pod numerem: tel. 12 647 13 88 , 502 730 087                                                                 

Uwaga: ta forma składania zamówień wymaga potwierdzenia adresu dostawy za pomocą poczty elektronicznej lub SMS.                                                   Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „Zamówienie”.                                                  By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, sugerowane jest założenie konta użytkownika, dzięki któremu można obserwować historię kolejnych zamówień oraz status realizacji zamówienia. Zamówienie można składać również bez założenia konta lecz po uprzednim wypełnieniu wymaganych pól niezbędnych do realizacji zamówienia.

Dane Klienta sklepu będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień. Nie będą one udostępniane żadnym firmom ani osobom trzecim. Będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym, zgodnie z „Ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych” Dz.U. nr 133 poz. 883.

Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

V TERMIN REALIZACJI

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.                                                                          

2. Dostawa zamówionych towarów odbywa się przesyłką kurierską.

Koszty dostawy wskazane są w czasie składania Zamówienia.

Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie Firmy tj. FHU „Elmar” os. Piastów 60A paw. 3 Kraków.

Wówczas w przypadku rowerów są one w pełni złożone, przygotowane do jazdy.

3.Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 4 dni roboczych / od zaksięgowania wpłaty/.

 

VI TRANSPORT

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. W przypadku rowerów podany koszt transportu dotyczy wysyłki jednego egzemplarza.

Każdy towar jest wysyłany w zabezpieczonym opakowaniu wraz z kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu.

Standardowo każdy rower wysyłany jest fabrycznie wstępnie wyregulowany z odkręconym przednim kołem, zdemontowaną kierownicą i odkręconymi pedałami - jest to konieczne aby rower nie został uszkodzony w transporcie. Klient we własnym zakresie musi dokonać regulacji przerzutek i hamulców oraz zamontować w/w elementy.

 

Ważne wskazówki dla kupujących.

Po otrzymaniu roweru prosimy o sprawdzenie zgodności nr ramy roweru z wpisanym w kartę gwarancyjną. Jeśli nr ramy nie został wpisany przez producenta w kartę gwarancyjną bardzo prosimy samemu dokonać wpisu w odpowiednim miejscu w karcie gwarancyjnej. Nr ramy znajduje się zwykle na przedniej stronie piersi ramy (pod kierownicą) lub na spodniej stronie ramy (obok suportu mechanizmu korbowego). Dodatkowo radzimy aby nr ramy zakupionego roweru zapisać i zachować w bezpiecznym miejscu. Prosimy sprawdzić stan techniczny roweru przed przystąpieniem do jazdy.

Mimo naszych dołożonych starań istnieje ryzyko uszkodzenia roweru podczas transportu.

Aby uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń prosimy sprawdzić czy nie jest skrzywiony aluminiowy hak tylnej przerzutki. W przypadku stwierdzenia skrzywienia prosimy o kontakt.

 

VII SERWIS

 

Każdy rower objęty jest 24-ro miesięczną gwarancją producenta. Naprawy gwarancyjne wykonywane są w autoryzowanych punktach serwisowych wyszczególnionych w Karcie Gwarancyjnej Roweru. 

 

VIII REKLAMACJE

 

Wszelkie usterki lub uszkodzenia powstałe w wyniku transportu stwierdzone w obecności kuriera i spisane w protokole reklamacyjnym będą podlegać reklamacji.  Po stwierdzeniu uszkodzenia opakowania bądź roweru - klient ma prawo zrezygnować z odbioru przesyłki. Prosimy wówczas o kontakt telefoniczny i poinformowaniu nas o zaistniałej sytuacji. Reklamacje ilościowe i jakościowe (nie dotyczy wad ukrytych) przyjmowane są do 5 dni roboczych  po otrzymaniu towaru!

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

IX ZWROTY:

 

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Warunkiem jest że towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Towary muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu ochronnym.

W przypadku rowerów muszą być zabezpieczone na czas transportu w sposób równie skuteczny jak w momencie wysyłki do Klienta.Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon).  Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone  w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

- modyfikacji towaru zgodnie z życzeniem klienta
- towaru sprowadzanego specjalnie na życzenie klienta, o czym klient jest wcześniej poinformowany        

- uszkodzonego towaru lub nie nadającego się do ponownej sprzedaży.                                      

 

X OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie tych danych powodować będzie niemożność dokonania przez Klienta zakupów. Dokonując zakupu bądź rejestracji Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez sprzedawcę danych osobowych Klienta

w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń). 

XI INFORMACJE DODATKOWE

O zmianach Regulaminu i ich zakresie Klienci będą powiadamiani co najmniej 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.                                                                                                                    

Stosowna informacja dotycząca ewentualnej zmiany regulaminu zamieszczona zostanie na stronie sklepu internetowego.

Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin na stronie www.elmar-rowery.pl W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.